panduan blog tukar guru

blog ini tak ada kena mengena dengan sesiapa. ini adalah blog peribadi.

kepada guru-guru yang berminat untuk turut sama 'promosikan diri' sila emailkan maklumat anda ke naktukar@yahoo.com.

contoh
nama : umie alisya
opsyen : fizik
gred : DG41
tempat bertugas : smk putrajaya
tempat nak tukar : kuantan, pahang
sebab : umie perlu bertukar kerana suami umie bertugas di kuantan. rumah pun dah beli di sana. jadi umie nak sangat tinggal dengan suami.nom. telefon : 012-9876543 (waktu petang sahaja)

umie akan cuba paparkan maklumat anda. umie tidak menjanjikan 'cubaan' pertukaran anda akan berjaya. segala urusan tukar suka sama suka adakah tanggungjawab anda sendiri.

harap maklum.

Wednesday, August 18, 2010

pertukaran kamunting ke sungai petani

nama : noor mazira ab malek

opsyen : pendidikan islam/ pendidikan jasmani

gred : dc41

tmpt. bertugas : sabk maahad al-khair lil banat,kg jana, kamunting

tmpt nk bertukar : sg. petani, kedah

sebab :

1- suami hilang pekerjaan tetap kerana di sini tiada cawangan tempat kerjanya dahulu. ini kerana ketika ketika saya diposting di sini, saya mengandung anak pertama dan saya tidak ada sedara- mara utk mohon pertolongan.

2- saya memiliki rumah di sg petani.

# di harap rakan2 sudi bertukar dgn saya. saya amat berharap..sila hubungi saya mira 0124429783 or email azira_pink@yahoo.com.my

No comments:

Post a Comment